DE CE INSULTY?

Din dragoste , respect si recunostinta Scoala de dresaj poarta acest nume . Primul meu caine , a purtat numele SULTAN , si in gluma noi ii spuneam INSULTY . Cred ca nu trebuie sa va mai spun ca a fost cel mai minunat caine din toti cainii care au existat . Era rasa ciobanesc german si alaturi de el am invatat ce inseamna sa ai un caine educat , dresat la cele mai inalte standarde , intrucat genetic a fost foarte bun , un adevarat caine de paza si mai ales CEL MAI BUN PRIETEN AL MEU . Sper ca toti elevii Scolii de dresaj si pensiune INSULTY sa fie la fel de buni cum a fost SULTAN , iar eu voi fi cel mai fericit ca mi-am indeplinit misiunea.

Cele 12 invataminte de baza in dresaj sunt :

1. Prevenirea este mai buna decat cura !
2. Cunoaste-ti cainele !
3. Consecventa !
4. In practica laudati incercarea !
5. Corectare si lauda:
a) catel mic - lauda multa, putina corectie;
b) catel mare - grad de corectie mare, urmat de lauda imediata la raspunsul cainelui!
6. Analiza actiunii inainte de implicarea cainelui !
7. Impartirea exercitiului pe sectiuni !
8. Se interzice antrenamentul atunci cand: instructorul-dresor, dresorul sau cainele sunt obositi sau nervosi !
9. Asigurati-va de faptul ca, cainele dvs. stie cand este la lucru, sau cand este in repaus ! ( liber )
10. Momentul este cheia unui antrenament de succes !
11. Rabdarea si perseverenta sunt punctele forte ale unui antrenament bun !
12. Atrageti atentia cainelui si mentineti-o !

duminică, 23 iunie 2013

Ciobanesc german,disciplina cu lesa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu